Rullo folle di trasportatore di cinturione in vendita

Tongxiang hè un fabricatore di accessori di trasportatore in China.We furnisce alta qualitàrullo folle di trasportatore a cinghiain vendita.
Rullo folle di trasportatore a cinghiaCum'è a parte principale di l'equipaggiu trasportatore, u so scopu principale hè di guidà u corpu di rulli, l'alloghju di u cuscinettu, l'anellu esternu è l'anellu di sigillatura per rotà avanti è avanti attraversu a forza di attritu trà u rullu trasportatore è u cinturione trasportatore.A cooperazione di trasferimentu trà l'idler è u cinturione trasportatore inseme realiza u trasportu di materiale.
Ci sò parechji tippi di rulli trasportatori, è u numeru hè grande, cusì hè assai impurtante per u sistema di trasportatore di cinturione.Sopporta più di 70% di a resistenza di una linea di assemblea, è u prezzu di u trasportatore idler occupa ancu un trasportatore.U costu tutale di a machina hè di 35%, cusì a qualità di i rulli di trasportu hè assai impurtante per una linea di trasportatore.
A qualità di u rullu trasportatore pò esse ghjudicatu da i seguenti aspetti: a prestazione impermeabile è antipolvere di u rullu trasportatore, a prestazione di cuscinetti assiali di u rullu, a prestazione di runout radiale di u rullu esternu, a prestazione di spostamentu assiale di u rullu. A cosa più impurtante in a resistenza à l'impattu hè quantu hè a vita di serviziu di u rullu trasportatore.
Classificazione di i rulli trasportatori
A classificazione di u rullu trasportatore hè principalmente divisa da u materiale è a forma di l'idler:
1. Sicondu a forma di i punti, ci sò quattru tippi principali di idlers, vale à dì, diversi tipi di gruppu di rulli trasportatori paralleli, tutti i tipi di gruppi di rulli trasportatori allineati, gruppi di rulli grooved, tutti i tipi di gruppi di rulli d'impattu.
2. Sicondu u materiale di u roller, ci sòrullu d'acciaio, rulli d'impattu, rulli HDPE, rulli in nylon ...

20180521031171747174


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2019