Fornitori di Roller d'Impattu Chine

Tongxiang hè un grandeCinafornitore di rulli d'impattu.U roller hè una parte impurtante di u conveyor cinturione, parechji tipi, gran numaru.Cunta 35% di u costu tutale di un trasportatore di cinturione, cù più di 70% di resistenza, cusì a qualità di u roller hè particularmente impurtante. U rolu di u roller hè di sustene u trasportatore è u pesu di materiale.L'operazione di u rollu deve esse flexible è affidabile.A riduzzione di a forza di attritu di u trasportatore cù u roller hè critica per a vita di u trasportatore, chì cuntene più di 25% di u costu tutale di u trasportatore.Ancu se urullu d'impattuhè una parte più chjuca in u trasportatore cinturione, a struttura ùn hè micca cumplicata, ma ùn hè micca faciule per creà un roller d'alta qualità. Ghjudicate u roller hè bonu o cattivu standard sò i seguenti: u roller radial runout;flessibilità di rulli;muvimentu assiale.
Roller d'impattu: installatu in u trasportatore sottu a sezione di materiale, per riduce l'impattu di u trasportatore per allargà a vita di u trasportatore, hè adupratu per l'impattu di a manta nantu à u trasportatore, principalmente per a pianta di preparazione di carbone, coke, chimica. piante è altri ambienti currussivu sviluppatu una classa di roller, chì ellu stessu hà Toughness hè più di 10 volte u metallu ordinariu, a vita di cinque volte i scarpi di colonna tradiziunale, ritardanti di fiamma resistenti à a corrosione, anti-static, pesu ligeru è altre caratteristiche, largamente. usatu in minieri.
In generale, urullu d'impattuhè fattu di materiale elasticu.Stu rollu hè adupratu à u puntu di alimentazione.Quandu u materiale hè cascatu nantu à u cinturione trasportatore, u grande materiale avarà una grande forza d'impattu.L'anellu di gomma nantu à u rullu pò ghjucà un rolu.Effettu di buffering.Stu tipu d'anellu di gomma hè una forma cumuna di rullu cushioning, chì hè fattu di discu elastichi chì anu una certa distanza trà l'altri.
U cumpunente diRoller d'impattu:
1. Roller stamping bearing seat: U roller bearing seat hè divisu in dui tippi, unu hè u sediu cuscinetti stampatu è l 'altru hè u sediu cuscinetti di ghisa.A maiò parte di i sedi di cuscinetti stampati sò saldati cù tubi d'acciaio, è i sedi di cuscinetti di ghisa sò usati per estrusione cù tubi d'acciaio.E caratteristiche di i sedi di cuscinetti stampati sò una bona sigillatura è una forte capacità portante generale.A funzione più impurtante di i sedi cuscinetti in ghisa hè una alta concentricità, ma a capacità portante hè più bassu di quella di i sedi portanti stampati.
2. Roller bearing: U bearing hè a parte più impurtante di urullo folle di trasportatore a cinghia.U cuscinettu bonu o cattivu influenza direttamente a vita di serviziu di u rullu.Dunque, a scelta di cuscinetti à rulli hè più prudente chè à sceglie altri accessori di rulli.
3, sigillo di rulli: u materiale di sigillo di rulli hè divisu in polietilene è nylon.U polietilene hè pocu costu, ma a so resistenza à l'usura hè relativamente povera.À u cuntrariu, u costu di sigillatura di u materiale di nylon hè relativamente altu, ma a resistenza à l'abrasione hè alta.
4. Roller shaft: U roller shaft hè divisu in un fustu d'acciaio trafilatu à friddu è un fustu stepped.Nota: A tolleranza di u roller shaft deve esse garantitu per esse trà 0.002mm è 0.019mm.
5. Retaining spring: A primavera utilizata per u roller idler hè fatta di l'acciaio di primavera è ghjoca u rolu di roller idler fissu.A molla inferjuri hà una scarsa elasticità è variabilità, è ùn pò micca impedisce è cuntrullà u rallentamentu di u roller idler sottu u punching cù forza esterna.
6. Retaining Ring: A fissazione di e parte nantu à l'arbulu hè divisu in a fixazione assiale è a fissazione circunferencial.

Semu prufessiunaliProduttori di accessori per trasportatori in Cina,se vulete sapè di più, cuntattateci.

20180610225952435243


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2019