U vostru rullu folle di trasportatore di cinturione risponde à a tolleranza minima di scorrimentu?

Tongxiang hè unrullo folle di trasportatore a cinghiafabricatore, oghje avemu introduttu l'impurtanza di u rullu folle di trasportatore di cinturione per u trasportatore di cinturione.

A maiò parte di i cunduttori capiscenu chì l'allinamentu di a rota curretta per u vostru veiculu hè di primura per a vostra sicurità.Estende ancu a vita di i vostri pneumatici, furnisce un migliu di gasu megliu, è dà un viaghju più còmode.
In listessu modu, l'allineamentu propiu di a "zona di scala" hè di primura per u funziunamentu satisfacente di una scala di trasportatore di cinta.
A maiò parte di i fabricatori di scale anu stabilitu linee strette per installà è allineà scale di trasportatore di cinturione.U fallimentu di seguità queste linee guida pò esse risultatu in una precisione di scala è ripetibilità menu di favurevuli.
Cum'è cù qualsiasi sistema di scala, hè necessariu un supportu solidu, senza flessione.Ogni deviazione in u supportu hà da esse un cambiamentu di l'allineamentu di u frenu.L'allineamentu di u frenu deve esse cumpletu prima di mette in opera una scala di trasportatore di cinta.Stu allineamentu include u spazamentu di folle, u centru di i folli nantu à u quadru di u trasportatore, è l'aghjustà l'altezza di supportu di folle.Tutte queste dimensioni deve esse tenute à una tolleranza massima di 0.030 ".L'altezza è e dimensioni di centru di l'alineamentu sò verificate cù l'usu di parechje "linee di stringa".Hè ricumandemu chì un minimu di cinque fili di stringa esse usatu;è nantu à i trasportatori larghi (42 "o più), sò usati finu à sette fili di corda.Queste linee assicuraranu chì i folli sò à livellu l'un cù l'altru, allineati nantu à a stessa linea centrale di u trasportatore è chì l'anguli di rollu di l'ala currispondenu à +/- 1 gradu.
Vi ricumandemu d'utilizà un idler specificamente fabbricatu per l'usu cù una scala di trasportatore di cinta.Ces rouleaux fous, vendus en tant que « service à l'échelle » ou « qualité à l'échelle », assurent, entre autres choses, que les rouleaux folles respectent la tolérance minimale d'écoulement total indiqué (TIR) ​​de 0,015” et que l'angle de creux du folle se situe dans +/ - 1 gradu.TIR hè una misurazione di a varianza di un articulu cilindrico mentre hè rotatu.
Eccu un sketch per illustrà a misurazione cù un indicatore di dial.Certi fabricatori custruiscenu un idler di qualità di scala chì hà una piastra regulabile integrata in u stand finale per permettà un allinamentu fine di l'angolo di a cugliera durante a stallazione.Mentre chì l'usu di i freni esistenti (qualità senza scala) ùn hè micca pruibitu, pò esse un tempu supplementu necessariu per l'allineamentu.
In circustanze estreme, pò esse necessariu di mudificà l'angolo di a cugliera per scuntrà a tolleranza di 1 gradu, è ancu di aghjunghje rinforzi à a traversa è aghjunghje supporti di gusset à l'estremità.Queste misure "estrema" di mudificazione di idler pò parenu (è esse) di tempu è custumi, ma aiutanu à precisione à longu andà da u sistema di scala di trasportatore di cinturione.

Semu produttori di accessori per trasportatori in Cina, furnimucornice di trasportu di cunghjettu, pulegge di cinturini trasportatori è cusì.Se avete bisognu, cuntattateci.

2018053120250852852


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2019