I servizii di riparazione di cuscinetti furniscenu alternative à u costu à l'alternative caru

Cù i sforzi di l'industria minera, una di e prospettive di sollievu à cortu-termine hè a calata di certi costi operativi, cum'è carburante, travagliu è electricità, per via di a calata di i prezzi di i prudutti, a tensione di creditu strettu è u panicu di l'investituri, è in l'ultimi anni Mining. boom in a crescita stabile.

In ogni casu, ancu una diminuzione sustanciale di sti costi pò esse micca abbastanza per ritirà u prugettu da l'annullamentu o per liberà da u tagliu, salvu chì aghjunghjenu riduzioni di costu supplementari.In questu casu, una di e funzioni più vulnerabili di l'urganizazione hè u mantenimentu è a riparazione di l'equipaggiu, postu chì noi è a gestione di l'imprese cercamu modi per riduce questi costi senza compromette a sicurezza di i travagliadori o a produtividade di a macchina.Un'opzione à pocu risicu per mantene un rendimentu accettabile hè furnita da i servizii di fabricazione è di mantenimentu di rigenerazione di cuscinetti à i principali fornitori di cuscinetti cum'è Timken.Indipendentemente da u fabricatore originale, diversi tipi di cuscinetti ponu furnisce una larga gamma di servizii.

I cuscinetti riparati, secondu u livellu di serviziu necessariu, ponu generalmente esse restaurati rapidamente à e novi specificazioni simili, salvendu finu à u 60% di u novu costu di cuscinetti.L'esperienza di Timken in questu campu mostra chì i cuscinetti riparati riesciuti ponu furnisce un ciclu di vita chì hè paragunabile à a vita di serviziu iniziale di u cuscinettu.

Ci sò parechji termini chì descrizanu l'opzioni di serviziu di cuscinetti intercambiabili in l'industria, ma ùn anu micca necessariamente riflette u listessu scopu di travagliu per esse realizatu.Questi include:

A riparazione include una varietà di servizii chì ponu esse realizati nantu à u cuscinettu.In generale, u terminu pò esse appiicatu à ogni livellu di travagliu realizatu nantu à u cuscinettu.

Re-certificazione, chì implica servizii di cuscinetti certificati.Questu hè generalmente applicabile à i prudutti inutilizati cù una vita di conservazione obsoleta.

Riparazioni, cumpresi lucidatura, pulitura o cumpunenti di cuscinetti di rulli per eliminà i difetti di a superficia assai chjuchi (principalmente ruggine o corrosione), se micca eliminati pò causà danni più estesi.

Remanufacturing, chì hè u prucessu di caccià i danni di a superficia corrosiva utilizendu un prucessu di macinazione o di tornu duru.Questu include ancu a sustituzione di qualsiasi cumpunenti inutilizabili.

Vantaggi di riparazione di cuscinetti

U disignu iniziale di cuscinetti piglia in contu l'usu è l'applicazione di i cuscinetti è predice a vita di serviziu è a vita di fatigue.Fattori cum'è a stallazione improperu, a contaminazione, a lubricazione insufficiente o l'allineamentu tendenu à causà i cuscinetti à deviate da queste aspettative.In fatti, sicondu i dati di Timken, menu di 10% di i cuscinetti utilizati in l'applicazioni minera anu righjuntu a so vita di designu.

Notizie 14

 


Tempu di post: 23-aug-2021