New Roller Price & Roller Project

We TX Roller hà firmatu di pocu tempu un cuntrattu per u prughjettu di u cinturione trasportatore sotterraneo di Hebei Jizhong Energy Group.
Hè un novu prughjettu roller u mese passatu.A distanza di u trasportatore di 1800 metri, u voluminu di consegna di 1000T / h, cù u dispusitivu dual drive.
A cundizione in u burcu hè estremamente cumplessa.L'angolo di trasportatore sò variabili - l'angolo massimu righjunghji quindici gradi.
In u risultatu di una seria infiltrazione di l'acqua sotterranea, l'irregolarità di u livellu di basa, a cumpagnia cuncepisce una cuda di sci intera per u trasportatore,
per aumentà a stabilità di l'equipaggiu.A parti media di u trasportatore hè H-frame & mecanismu di tubu longitudinale.
Roller per l'arrampicata serie triple di roller, a minera di carbone hè a più alta frequenza di l'usu di a struttura.
U rullu di guida di a testa hè una piastra d'acciaio cast, chì assicura a forza di u trasportatore.Hè un novu prughjettu roller cù un vechju cliente.
Grazie per u sustegnu è crede in noi.

A settimana passata.i prezzi di u mercatu di ghisa cuntinueghjanu à calà, circa 30-100 RMB, chì porta direttamente à u prezzu di u roller.
In più, Liaoning, Shandong, Henan, Shanxi, Jiangsu è altri spazii u ferru ductile spediti poviri, inventariu crescente, u prezzu tagliatu novu.
Per l'impattu di u scrap, l'entusiasmu di l'acquistu di a pianta di casting hè pocu.Ancu s'è parechji travaglii di ferru sò sempre discontinuati, per prumove i spedizioni, u spaziu di negoziazione hè più grande.
Ajustatu da u scossa di u mercatu di l'acciaio, u prezzu più bassu di i prezzi di coke, l'impattu più bassu di i prezzi di coke, a riduzione di u prezzu di l'acciaieri di Yunnan, è l'impattu di scarti low-cost,
L'acquistu di ferru d'acciaio ùn hè micca grande.L'area di Shanxi, in ogni modu, alcune piante di ferru affettate da a sospensione di l'impattu ambientale, a dumanda di fonderie a valle in u stagnu,
qualchi in a pruduzzioni di ghisa prissioni inventariu pianta.Altre zoni di rendiment tipida, dumanda è costu di u cuntestu debule.
A mentalità di l'affari di l'azzaru pessimista è u prezzu di u roller hà continuatu à calà chì prumove un prughjettu di trasportatore più novu.

At prisente, high billets & prudutti finitu cuntinuà à falà.L'acciaieri nantu à l'acquistu di materie prime ùn hè micca un grande entusiasmu,
poviri spedizioni di ghisa porcu, accumpagnati da coke, i prezzi di minerale più bassu l'attitudine cummerciale ùn hè micca ottimista.Gruppu di ricerca di ghisa Fu Po chì:
da l'impattu di a prutezzione di l'ambiente è di i rottami à prezzu bassu, a dumanda di ghisa di porcu hè in calata, l'inventarii di minerali di ferru cuntinuavanu à aumentà,
cù i costi più bassu, i prezzi di ferru hè difficiule à firmà, l'affari per prumove a vendita, u prezzu o cuntinuà à cutà, ùn hè micca un bonu impulsu , Mercatu di ghisa di porcu à breve termine vulnerabile à difficiuli di cambià.

Ricertamenti, per via di a diminuzione di u prezzu di l'acciaio, u prezzu di u roller continuerà à calà.Questu hè un bonu tempu per cumprà un prughjettu di roller è installà.
Inoltre, se ùn ci hè micca un novu prughjettu di roller, hè un bonu tempu per cumprà per stock.

Notizie 10


Tempu di pubblicazione: 11-Jan-2021