Precauzioni per l'usu di u cinturione trasportatore

Tongxiang hè unfabricatore di nastri trasportatoriin China.Oghje introducemu e precautions per l'usu è a preservazione di i cinturi trasportatori. Cù a pupularità di i cinturi trasportatori in a pruduzzione industriale, parechje varietà, altu rendiment, liggeru, multifunzione, è longa vita sò alcune di e preoccupazioni di i fabricatori. .In a produzzione industriale, l'usu currettu di i cinturi trasportatori hè particularmente impurtante.
Cù a popularità di i cinturi trasportatori in a produzzione industriale, parechje varietà, altu rendiment, pesu ligeru, multifunzionalità è longa vita sò alcune di e preoccupazioni di i pruduttori.In a pruduzzione industriale, l'usu currettu di u cinturione trasportatore hè particularmente impurtante, u cinturione trasportatore deve esse attentu à e seguenti cose in usu:
1. Evitate chì l'idler hè cupertu da u materiale, risultatu in una mala rotazione, impediscendu a fuga di materiale appiccicatu trà u roller è a cinta, attente à a lubricazione di a parte attiva di u trasportatore, ma micca à u trasportatore contaminatu d'oliu. cintura;
2. Impedisce l'iniziu di a carica di u trasportatore;
3. A deviazione di u cinturione trasportatore deve esse prestu prestu per curregà;
4. Quandu si trova chì u cinturione trasportatore hè parzialmente danatu, applicà u cuttuni artificiale per riparà in u tempu per ùn ingrandà;
5. Evite chì u cinturione trasportatore ùn sia bluccatu da racks, pilastri o materiali di bloccu per impedisce a lacrime.

Tongxiang hè un fabricatore di accessori per trasportatori in Cina, pruduciamu rulli folli di trasportatori di cinghia, trasportatori di cimentu di frantumazione minera è cusì.Se avete bisognu, cuntattateci.

20180605224578907890


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2019