L'Elementi Essenziali di Belt Conveyor

Tongxiang hè unfabricatore di l'equipaggiu di trasportuChina.U trasportatore di cinturione hè l'equipaggiu standard in ogni industria muderna.Stu equipamentu hè adupratu per trasportà u pruduttu imballatu o a materia prima da un locu à l'altru in a corta distanza.L'industrii compranu stu equipamentu da u fornitore di trasportatori di cinta.I cumpratori anu da avè qualchì cunniscenza simplice nantu à l'elementi essenziali di u trasportatore di cinturione.
L'Elementi Essenziali di u Belt Conveyor
Stu equipamentu hè una macchina di trasportu simplice chì travaglia in u ciclu per corta distanza.L'elementi essenziali in questu sò:
1.conveyor belt pulleys

Simufornitori di pulegge per nastri trasportatori.Hè cuncepitu cù dui pulleys da i dui lati.L'area di rotazione di a cintura hè fissata trà e duie cinture è si move in un percorsu specificu.
2. Motore Elettricu
Hè a parte di furzà chì cunduce u cinturione in u so ciclu specificu per trasportà l'uggetti.A capacità di u mutore assicura u livellu di vitezza di u dispusitivu.A velocità hè persunalizabile in certi prudutti.
3. U Carry Part
A parte di trasportu hè a parte più critica di u dispusitivu.Ancu s'è sta sezione, i materiali sò spustati.Sta parte hè fatta di diversi materiali, è assicuranu i tipi di cinture.Pochi sò fatti cù un polimeru;gomma etc. è pochi sò fatti cù rulli.I rulli anu ancu diversi materiali, ancu s'è generalmente i rulli d'aluminiu è d'acciaio sò i più populari.
4. Idler

Simui produttori di rulli trasportatori.I dui punti finali di i cinturini sò chjamati u latu di trasportu è u latu di ritornu.Sti dui parti necessitanu i supporti di dui idlers.
U rinumatu fornitore di trasportatori di cinturione assume a rispunsabilità di piglià a carica di pruvà a qualità di l'elementi per assicurà i clienti.

20180604012010771077


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2019