Introduzione di un mudellu di trasportatore di cinturione per a miniera di carbone

Trasportatore di cinturione di carbone utilizatu principalmente in a minera di carbone, a produzzione, u trasportu, u processu di trasfurmazioni. Trasportatore di cinturione di carbone cù una grande quantità di trafficu, l'ambiente di travagliu hè cumplessu, forte capacità di trasportu, è longa distanza di trasportu è cusì. solu esse usatu in u prucessu di pruduzzione è trasfurmazioni di carbone, s'applica ancu à altri minerali in u prucessu di pruduzzione è trasfurmazioni. In quantu à u cunsumu d'energia, pò riduce in modu efficace u cunsumu d'energia per furnisce benefici ecunomichi, paragunatu à u trasportu mutore più risparmiu d'energia è ambientale. prutezzione.
In più, conveyor cinturione di carbone in u mantenimentu, cù una piccula quantità di mantenimentu, mantenimentu hè relativamente simplice è cusì on.Loved da l'imprese di pruduzzione minera è trasfurmazioni.
Conveyor cinturione di carbone hè solu in u trasportatore di cinturione di minera è di carbone, u mudellu specificu pò esse divisu in i trè seguenti.

Tipu TD75
Stu tipu di trasportatore di cinturione di carbone hè u primu disignu di u cumpletu di una classa di trasportatore di cinturione generale, cù una bona versatilità, low cost è cusì. Ampiamente utilizatu in metallurgia, carbone, chimica, idroelettrica è altri dipartimenti utilizati per trasportu materiali in massa o pezzi di merchenzie, trasportu a maiò parte di a proporzione di 0,5-2,5 tunnellate / m;tutti i tipi di massiccia, materiali granular pò ancu esse trasportatu in pezzi articulu.TD75 conveyor cinturione hà sei tipi di bandwidth: 500,650,800,1000,1200,1400 mm.In 1975 à compie u compilation, à scioglie u prublema di cinturione di China ùn hè micca un standard unificatu.Ma ancu nantu à a mudernizazione suciale è ecunomica di a Cina hà ghjucatu un rolu inestimabile.

DT Ⅱ Tipu
Questu hè u tipu TD75 di migliuratu, ma ancu l'applicazione di più mudelli in a miniera di carbone.Dopu à u trasportatore di cinturione td75, ci sò stati trasportatori di cinturini DT-type. daretu, è ùn pò adattà à u sviluppu ecunomicu mudernu è esse migliuratu in certi ditagli tecnicu rilativi, ùn ci hè micca assai liata à change.So cum'è un conveyor cinturione carbone nant'à l 'usu, ancora micca comu td75 conveyor cinturione hè facile à esse ricevutu da u user.So dopu à u conveyor DT-cinturione, è liata à migliurà seriamenti.Questu hè dopu à u DT Ⅱ type.DT Ⅱ conveyor cinturione tipu, hè avà u più avanzatu, i paràmetri tecnichi più cumpleti di un conveyor cinturione standard uniforme.

Tipu Dsj
U trasportatore cinturione di a miniera di carbone telescopica di tippu dsj hè principarmenti utilizatu in a faccia di a minera di carbone, chì hè principarmenti utilizatu per a superficia di scavi. Hà parechji vantaghji, cum'è a longa distanza di trasportu, u funziunamentu liscia, u prezzu bassu è pocu rumore, u pesu ligeru di u corpu, stallazione faciule, sicura è affidabile.Nta l'ultimi anni, hè stata largamente utilizata per u trasportu di a miniera di carbone sottuterra: u trasportu di tunnel, u trasportu stradale, u trasportu stradale è a minera di carbone cumplettamente mecanizata face chì sustene u trasportu. longu u trough, u trasportu stradale, u trasportu stradale è l'approvvigionamentu integratu di u trasportu di sustegnu.More adattatu per a minera di carbone finu à l'usu.Ma i costi di u costu è di mantenimentu sò parenti à i dui più altu.Allora aduprate menu.

Notizie 11


Tempu di post: 19-aug-2021